Antena Krzyku, czyli jak zrobić "biznes" w undergroundowym środowisku muzycznym
15 godzin temu
Zdjęcie: Arek Marczyński
Jak zrobić „biznes” w undergroundowym środowisku muzycznym? Czy w grze o wielkie pieniądze na bezlitosnym rynku da się zmieścić wartości istotne dla ludzi kontrkultury? Historia Arka Marczyńskiego i wytwórni Antena Krzyku udowadnia, iż to możliwe.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Antena Krzyku, czyli jak zrobić "biznes" w undergroundowym środowisku muzycznym
Powiązane
Sąd zdecydował w sprawie aresztu dla Palikota
39 minut temu
Szef MI6 ostrzega: Putin nie zatrzyma się na Ukrainie
49 minut temu
Polecane
ITIA tłumaczy nam sprawę Świątek. O tym nie wiedziała
1 godzina temu
Naukowcy odkryli przyczynę covidowej "mgły mózgowej"
1 godzina temu