BoomBit skoncentruje się na wydaniu w 2024 roku 10 dużych gier; harmonogram wydawniczy przewiduje, że nowa gra tej kategorii od kwietnia będzie pojawiała się na rynku średnio co miesiąc - poinformował na konferencji prezes spółki, Marcin Olejarz.
"Zeszły rok przyniósł wysyp nowych podpisanych umów ze studiami, co się przełoży na wysyp premier w tym roku. (...) Zaczynając od kwietnia praktycznie w każdym miesiącu do końca roku, powinniśmy być w stanie wydać nowy tytuł" - powiedział prezes BoomBit, Marcin Olejarz.
"Mamy zamiar dalej wydawać gry typu Hyper-Casual, więc te dziesięć premier, o których mówiłem, dotyczy tylko dużych projektów" - dodał.
Ponadto poinformowano, że gra Dawn of Ages zadebiutuje 9 maja.
Premiera gry Clash of Destiny została zaplanowana na przełom czerwca i lipca, jest tytułem z gatunku RPG. Jak wskazał prezes, gra znajduje się aktualnie w testach, które pokazują dobrą retencję, zwłaszcza w ujęciu długoterminowym.
"Kolejna gra to Hero Legacy, tytuł przejęty od studia Gamesture, przejęliśmy również zespół dedykowany temu tytułowi. (...) Gra wymagała kilku kluczowych zmian, które oszacowaliśmy na kilka miesięcy pracy" - powiedział Olejarz.
Planowana przez spółkę data premiery tego tytułu to przełom maja i czerwca.
Ponadto BoomBit poinformował, że grę Loot Heroes planuje wydać w III kw., gra o zarządzaniu koleją Train King Tycoon również ma mieć swoją premierę w III kw. 2024 roku.
Zapowiedziano również, że gra Boxing Ring i aktualizacja gry Hunt Royal, Dark Forest, pojawią się na rynku w II kw. 2024, gra Idle Royal Stories będzie miał premierę w III kw. Na IV kw. spółka zaplanowała premierę gry Hunt Origin.
"Nasza nowa inicjatywa Joint Venture Mobile Esports (...) jest w fazie soft launch. W tym momencie widzimy, że dwa filary, na których oparta jest ta aplikacja, to znaczy rywalizacja z innymi graczami i możliwość wygrania realnych nagród sprawiają, że potencjał monetyzacyjny tego projektu jest bardzo duży. Globalna premiera jest zaplanowana na II połowę tego roku" - poinformował Olejarz.
"W przyszłości chcemy też wykorzystać tę aplikację jako nowe źródło do pozyskiwania użytkowników do naszych gier — taki nowy kanał UA" - dodał. (PAP Biznes)
mcb/ ana/