• Stołeczne outlety FACTORY zapraszają już klientów do nowo otwartych salonów marki, rozszerzając tym samym ofertę mody i akcesoriów dla mężczyzn.
  • W FACTORY Ursus JACK&JONES liczy 150 mkw. powierzchni handlowej, natomiast w FACTORY Annopol 200 mkw.
  • Kolejne salony JACK&JONES zostaną otwarte w tym roku w outletach FACTORY w Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. 

- JACK&JONES to marka posiadająca ponad 1000 sklepów na całym świecie. Cieszy nas jej outletowy debiut w Warszawie, właśnie w FACTORY, najpopularniejszej sieci centrów tego formatu w kraju. Wierzę, że popularność naszych outletów wśród klientów, wysoki potencjał sprzedażowy i synergia działania marek dostępnych w naszych pasażach handlowych będą gwarantem powodzenia tych nowych sklepów na handlowej mapie stolicy. NEINVER oferuje naszemu partnerowi biznesowemu wsparcie w wielu obszarach działalności, wiedzę, doświadczenie, nowoczesne narzędzia analityczne, pakiet szkoleń i szeroką gamę działań marketingowych – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing Poland & Italy w NEINVER

JACK&JONES w FACTORY Annopol. Fot. Mat. pras.
JACK&JONES w FACTORY Annopol. Fot. Mat. pras.

Salony outletowe JACK&JONES zostały otwarte w pierwszej połowie kwietnia tego roku. 

W FACTORY Ursus liczy on 150 mkw. powierzchni handlowej, natomiast w FACTORY Annopol 200 mkw. To bogata oferta mody męskiej na każdą okazję, w stylu sportowej elegancji. Oprócz modnych fasonów jeansów, które są dla marki wiodącym produktem, klienci znajdą w obu sklepach szeroką ofertę spodni klasycznych Chino, koszul, swetrów czy bomberek. Nie brakuje też propozycji modnych t-shirtów, bluz i akcesoriów w outletowych cenach.  

- Nasza strategia rozwoju sieci i marki opiera się na kanale outletowym. Warszawa była na liście naszych priorytetów, stąd otwarcie sklepów w dwóch lokalizacjach. Factory Ursus i Factory Annopol świetnie wpisują się w te plany ekspansji. Obecność marki w koncepcie outletowym, pozwala jej dotrzeć do szerokiego grona klientów i oferować kolekcje w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, niedostępnych w tradycyjnej sieci sprzedaży. Przed warszawskim debiutem outletowym JACK&JONES, marka otworzyła swój pierwszy sklep tego formatu w Polsce we Wrocławiu - mówi Joanna Gabrowska, Country Area Manager JACK&JONES BESTSELLER.

 Salony outletowe JACK&JONES w FACTORY mają nowoczesny wystrój, który pozwala na najlepsze zaprezentowanie kolekcji w poszczególnych kategoriach. We wnętrzach dominują kolory szarości, połączone z naturalnym drewnem, metalem i mocnymi, niebieskimi akcentami. Ekspozycję poszczególnych produktów wspiera punktowe, ciepłe światło. Dla klientów przygotowano przestronne przymierzalnie.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl