• Duńska marka odzieżowa Jack&Jones debiutuje na stołecznym rynku outletowym.
  • Nowe sklepy już są w dwóch centrach outletowych Factory.
  • Modne fasony jeansów są dla marki wiodącym produktem.
  • W sklepach jest także oferta spodni klasycznych Chino, koszul, swetrów czy bomberek, modnych t-shirtów, bluz i akcesoriów.

Duńska marka odzieżowa Jack&Jones właśnie zadebiutowała w Warszawie.  Będący częścią międzynarodowej rodzinnej firmy Bestseller brand posiada ponad tysiąc sklepów na całym świecie. W Polsce marka wybrała dla siebie outletowy kanał sprzedaży. Teraz otworzyła sklepy w dwóch warszawskich centrach handlowych z portfolio Neinver.

Cieszy nas jej outletowy debiut w Warszawie właśnie w Factory, najpopularniejszej sieci centrów tego formatu w kraju. Wierzę, że popularność naszych outletów wśród klientów, wysoki potencjał sprzedażowy i synergia działania marek dostępnych w naszych pasażach handlowych będą gwarantem powodzenia tych nowych sklepów na handlowej mapie stolicy. Neinver oferuje naszemu partnerowi biznesowemu wsparcie w wielu obszarach działalności, wiedzę, doświadczenie, nowoczesne narzędzia analityczne, pakiet szkoleń i szeroką gamę działań marketingowych – mówi Andrea Aburra, head of leasing Poland & Italy w Neinver.

Duńska marka odzieżowa Jack&Jones właśnie zadebiutowała w Warszawie: sklepy ma w dwóch warszawskich centrach handlowych z portfolio Neinver. JACK&JONES w FACTORY Annopol. Fot. Michał Jędrzejewski
Duńska marka odzieżowa Jack&Jones właśnie zadebiutowała w Warszawie: sklepy ma w dwóch warszawskich centrach handlowych z portfolio Neinver. JACK&JONES w FACTORY Annopol. Fot. Michał Jędrzejewski

Salony outletowe Jack&Jones działają od pierwszej połowie kwietnia tego roku. 

Oprócz modnych fasonów jeansów, które są dla marki wiodącym produktem, klienci znajdą w obu sklepach szeroką ofertę spodni klasycznych Chino, koszul, swetrów czy bomberek, modnych t-shirtów, bluz i akcesoriów.

JACK&JONES w FACTORY Annopol - oferta mody męskiej w stylu sportowej elegancji na każdą okazję i w outletowych cenach. Fot Michał Jędrzejewski
JACK&JONES w FACTORY Annopol - oferta mody męskiej w stylu sportowej elegancji na każdą okazję i w outletowych cenach. Fot Michał Jędrzejewski

  • W Factory Ursus sklep liczy on 150 mkw. powierzchni handlowej,
  • w Factory Annopol salon ma 200 mkw.

W każdym z nich jest dostępna oferta mody męskiej w stylu sportowej elegancji na każdą okazję i w outletowych cenach.

Nasza strategia rozwoju sieci i marki opiera się na kanale outletowym. Warszawa była na liście naszych priorytetów, stąd otwarcie sklepów w dwóch lokalizacjach. Factory Ursus i Factory Annopol świetnie wpisują się w te plany ekspansji. Obecność marki w koncepcie outletowym, pozwala jej dotrzeć do szerokiego grona klientów i oferować kolekcje w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, niedostępnych w tradycyjnej sieci sprzedaży. Przed warszawskim debiutem outletowym Jack&Jones, marka otworzyła swój pierwszy sklep tego formatu w Polsce  we Wrocławiu - mówi Joanna Gabrowska, country area manager Jack&Jones Bestseller. 

Salony outletowe Jack&Jones w Factory mają nowoczesny wystrój, który pozwala 
na najlepsze zaprezentowanie kolekcji w poszczególnych kategoriach.

We wnętrzach dominują kolory szarości, połączone z naturalnym drewnem, metalem i mocnymi, niebieskimi akcentami. Ekspozycję poszczególnych produktów wspiera punktowe, ciepłe światło. Dla klientów przygotowano przestronne przymierzalnie.

We wnętrzach dominują kolory szarości, połączone z naturalnym drewnem, metalem i mocnymi, niebieskimi akcentami. Ekspozycję poszczególnych produktów wspiera punktowe, ciepłe światło. JACK&JONES w FACTORY Ursus For. Michał Jędrzejewski
We wnętrzach dominują kolory szarości, połączone z naturalnym drewnem, metalem i mocnymi, niebieskimi akcentami. Ekspozycję poszczególnych produktów wspiera punktowe, ciepłe światło. JACK&JONES w FACTORY Ursus For. Michał Jędrzejewski

Nowe sklepy Jack&Jones w Warszawie

Factory Annopol to jedyne centrum outletowe w Polsce, na zakupy do którego można dojechać metrem, autobusami i tramwajami miejskimi. Mieści się w prawobrzeżnej części stolicy na warszawskiej Białołęce, w pobliżu gęstej sieci dróg, prowadzących do szeregu miejscowości na Mazowszu.

Factory Ursus mieści się w popularnej, zachodniej dzielnicy Warszawy, z szybkim dostępem komunikacją miejską. Outlet ma także połączeniem ze stołeczną obwodnicą, autostradą A2 i miejskimi drogami, prowadzącymi wprost do centrum miasta. 

Factory

to największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez Neinver, lidera rynku  w Polsce i Hiszpanii oraz wiodącego operatora centrów tego formatu w Europie. Warszawskie outlety Factory prezentują ofertę popularnych marek lokalnych i światowych – premium i średniego segmentu niemal wszystkich kategorii: od mody damskiej i męskiej oraz obuwia i akcesoriów, przez bieliznę i galanterię skórzaną, po kosmetyki i artykuły dla domu.

Mocną stronę oferty stanowią marki sportowe, outdoorowe i salony z jeansem. Wszystkie produkty dostępne są w outletowych cenach stale obniżonych od 30 proc. do 70 proc.  

Neinver

to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości  i zarządzaniu nimi.

Czołowy operator centrów outletowych w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outletowymi i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii  i Holandii.

W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe 
oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

 W Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY, w:

  • Warszawie (Annopol i Ursus),
  • Krakowie,
  • Poznaniu,
  • Gliwicach,
  • oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

 

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl