- Duńska marka odzieżowa Jack&Jones debiutuje na stołecznym rynku outletowym.
- Nowe sklepy już są w dwóch centrach outletowych Factory.
- Modne fasony jeansów są dla marki wiodącym produktem.
- W sklepach jest także oferta spodni klasycznych Chino, koszul, swetrów czy bomberek, modnych t-shirtów, bluz i akcesoriów.
Duńska marka odzieżowa Jack&Jones właśnie zadebiutowała w Warszawie. Będący częścią międzynarodowej rodzinnej firmy Bestseller brand posiada ponad tysiąc sklepów na całym świecie. W Polsce marka wybrała dla siebie outletowy kanał sprzedaży. Teraz otworzyła sklepy w dwóch warszawskich centrach handlowych z portfolio Neinver.
Cieszy nas jej outletowy debiut w Warszawie właśnie w Factory, najpopularniejszej sieci centrów tego formatu w kraju. Wierzę, że popularność naszych outletów wśród klientów, wysoki potencjał sprzedażowy i synergia działania marek dostępnych w naszych pasażach handlowych będą gwarantem powodzenia tych nowych sklepów na handlowej mapie stolicy. Neinver oferuje naszemu partnerowi biznesowemu wsparcie w wielu obszarach działalności, wiedzę, doświadczenie, nowoczesne narzędzia analityczne, pakiet szkoleń i szeroką gamę działań marketingowych – mówi Andrea Aburra, head of leasing Poland & Italy w Neinver.
Salony outletowe Jack&Jones działają od pierwszej połowie kwietnia tego roku.
Oprócz modnych fasonów jeansów, które są dla marki wiodącym produktem, klienci znajdą w obu sklepach szeroką ofertę spodni klasycznych Chino, koszul, swetrów czy bomberek, modnych t-shirtów, bluz i akcesoriów.
- W Factory Ursus sklep liczy on 150 mkw. powierzchni handlowej,
- w Factory Annopol salon ma 200 mkw.
W każdym z nich jest dostępna oferta mody męskiej w stylu sportowej elegancji na każdą okazję i w outletowych cenach.
Nasza strategia rozwoju sieci i marki opiera się na kanale outletowym. Warszawa była na liście naszych priorytetów, stąd otwarcie sklepów w dwóch lokalizacjach. Factory Ursus i Factory Annopol świetnie wpisują się w te plany ekspansji. Obecność marki w koncepcie outletowym, pozwala jej dotrzeć do szerokiego grona klientów i oferować kolekcje w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, niedostępnych w tradycyjnej sieci sprzedaży. Przed warszawskim debiutem outletowym Jack&Jones, marka otworzyła swój pierwszy sklep tego formatu w Polsce we Wrocławiu - mówi Joanna Gabrowska, country area manager Jack&Jones Bestseller.
Salony outletowe Jack&Jones w Factory mają nowoczesny wystrój, który pozwala
na najlepsze zaprezentowanie kolekcji w poszczególnych kategoriach.
We wnętrzach dominują kolory szarości, połączone z naturalnym drewnem, metalem i mocnymi, niebieskimi akcentami. Ekspozycję poszczególnych produktów wspiera punktowe, ciepłe światło. Dla klientów przygotowano przestronne przymierzalnie.
Nowe sklepy Jack&Jones w Warszawie
Factory Annopol to jedyne centrum outletowe w Polsce, na zakupy do którego można dojechać metrem, autobusami i tramwajami miejskimi. Mieści się w prawobrzeżnej części stolicy na warszawskiej Białołęce, w pobliżu gęstej sieci dróg, prowadzących do szeregu miejscowości na Mazowszu.
Factory Ursus mieści się w popularnej, zachodniej dzielnicy Warszawy, z szybkim dostępem komunikacją miejską. Outlet ma także połączeniem ze stołeczną obwodnicą, autostradą A2 i miejskimi drogami, prowadzącymi wprost do centrum miasta.
Czytaj więcej
Neinver z rekordowym wzrostem w 2023 rokuFactory
to największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez Neinver, lidera rynku w Polsce i Hiszpanii oraz wiodącego operatora centrów tego formatu w Europie. Warszawskie outlety Factory prezentują ofertę popularnych marek lokalnych i światowych – premium i średniego segmentu niemal wszystkich kategorii: od mody damskiej i męskiej oraz obuwia i akcesoriów, przez bieliznę i galanterię skórzaną, po kosmetyki i artykuły dla domu.
Mocną stronę oferty stanowią marki sportowe, outdoorowe i salony z jeansem. Wszystkie produkty dostępne są w outletowych cenach stale obniżonych od 30 proc. do 70 proc.
Neinver
to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi.
Czołowy operator centrów outletowych w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outletowymi i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.
W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe
oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
W Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY, w:
- Warszawie (Annopol i Ursus),
- Krakowie,
- Poznaniu,
- Gliwicach,
- oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Obserwuj nas w Google News
Komentarze