25.04.2024 / 14:40
StoryEditor

Tchibo uruchomiło pierwszy sklep w nowym formacie i zapowiedziało kolejne. Czym będzie wyróżniał się nowy koncept?

Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)fot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza placówka w nowej odsłonie została uruchomiona w poznańskim Centrum King Cross Marcelin.

Jak podaje Tchibo, wdrożenie nowego formatu ma być "powrotem do korzeni". Oznacza to, że koncept będzie skoncentrowany wokół szeroko rozumianej kultury picia kawy.

Tchibo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 18:10
StoryEditor
Grupa Metro zacieśnia współpracę z klientami w krajach Europy Wschodniej. Jakie osiąga tam wyniki?
Grupa Metro zacieśnia współpracę z klientami w krajach Europy Wschodniej (fot. Shutterstock)
Obroty Grupy Metro w krajach wschodniej Europy wzrosły w pierwszym półroczu 2023/24 o 4,5 proc. (w lokalnej walucie) i wyniosły prawie 5 mld euro. Aczkolwiek po uwzględnieniu różnic kursowych (lokalnych walut wobec euro) mieliśmy do czynienia ze spadkiem o 1,9 proc.

Z raportu Grupy Metro za pierwsze półrocze roku obrotowego 2023/24 dowiadujemy się, że wszystkie kraje Europy Wschodniej, w których działa spółka, a zwłaszcza Rumunia, Ukraina i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 09:53
StoryEditor
Pointpack będzie produkował automaty paczkowe. Firma podpisała umowę na dostawę komponentów
Paczkomat (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Firma Pointpack podpisała ramową umowę na dostawy komponentów do produkcji automatów paczkowych do odbioru przesyłek, w postaci elementów stalowych obudowy APM – podała spółka w komunikacie. Umowa została zawarta z polskim producentem maszyn i urządzeń.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Na podstawie umowy Pointpack będzie uprawniony do składania zamówień na komponenty, a dostawca będzie zobowiązany do dostawy kompone...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2024 18:06