IKO aktualizacja: informacja o utrudnieniach w dostępie do aplikacji

media.pkobp.pl 2 dni temu
12/10/24

IKO aktualizacja: informacja o utrudnieniach w dostępie do aplikacji


AKTUALIZACJA: godz.18:30 - IKO działa bez zakłóceń. Aplikacja jest już dostępna dla klientów.

***

godz.16:20 - Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Informację o utrudnieniach opublikowaliśmy m.in. na naszych profilach w mediach społecznościowych. Klienci, którzy korzystają z mobilnej autoryzacji transakcji, w czasie niedostępności IKO autoryzują transakcje kodem otrzymanym przez sms.

Niezwłocznie wrócimy do Państwa z informacją jak tylko aplikacja zacznie działać bez zakłóceń. Przepraszamy naszych klientów za wszelkie niedogodności.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów na koniec września 2024 r. zwiększyła się do 512 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego po trzech kwartałach 2024 r. wyniósł 6,9 mld zł. Liczba klientów wzrosła do 12,1 miliona. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8,3 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.
Idź do oryginalnego materiału