Dolnośląski przewoźnik ogłosił przetarg na naprawę P4 jednostek 31WE oraz 36WEa, czyli Impulsów nowosądeckiego Newagu.
Łącznie do naprawy P4 mają zostać skierowane cztery jednostki 31WE, czyli czteroczłonowe Impulsy oraz sześć EZT-ów 36WEa, a więc trójczłonowa wersja Impulsów.
Oprócz podstawowych prac obejmujących naprawę P4, przetarg obejmuje również prace dodatkowe, takie jak wykonanie kompletnej malatury, wymiana modułów WC, wymiana gniazdek przy fotelach pasażerów oraz montaż nowych, tak aby przypadało jedno gniazdko na 1 fotel, montaż automatycznych dozowników do dezynfekcji rąk, montaż przycisków “na żądanie”, zabudowa miejsc służbowych dla obsługi pociągu, montaż nowych foteli maszynisty. Ponadto przetarg przewiduje opcję, na którą składa się możliwość zlecenia dodatkowych prac, w tym m.in.: wymiana wszystkich foteli pasażerskich w pojazdach 36WEa.
Koleje Dolnośląskie określiły, iż wykonawca naprawy będzie miał maksymalnie 36 miesięcy na zrealizowanie prac, przy czym termin realizacji pojedynczej obsługi technicznej liczony wraz z pracami dodatkowymi wynosi:
- w przypadku 31WE: 70 dni roboczych liczonych od daty przekazania pojazdu wykonawcy;
- w przypadku 36WEa: 80 dni roboczych.
Zamawiający określił cenę jako jedyne kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.