Ochnik stawia kolejne kroki w międzynarodowym rozwoju

4 dni temu

We wrześniu bieżącego roku marka Ochnik zadebiutowała na słowackim rynku. Teraz otworzyła drugi salon u naszych południowych sąsiadów.

Polska marka tym razem na lokalizację swojego salonu wybrała Centro Nitra. Równocześnie Ochnik uruchomił dedykowany słowackiemu rynkowi sklep internetowy www.ochnik.sk.

Pierwszy sklep na Słowacji mieści się w centrum handlowym Laugaricio w Trenczynie. Salon ma powierzchnię 328 mkw., która zgodnie z najnowszą koncepcją marki została podzielona na strefę odzieżową i galanteryjno-walizkową. Do każdej z nich prowadzi oddzielne wejście.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, uruchomienie sieci sprzedaży na Słowacji to bardzo istotny krok w międzynarodowym rozwoju tej marki.

Ochnik nie zwalania tempa rozwoju

Obecnie sieć sprzedaży Ochnik liczy 130 salonów – 117 regularnych i 13 outletowych. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. To jedna z najszybciej rozwijających się marek odzieżowo-galanteryjnych w krajowym segmencie premium. Według raportu instytutu Euromonitor jest liderem w sprzedaży okryć wierzchnich i drugą największą marką na rynku galanterii i bagażu.

Jej produkty cenione są za jakość oraz ponadczasowe wzornictwo, wpisujące się jednocześnie w aktualne trendy. Kolekcje firmy są tworzone przez młodych, ambitnych projektantów, którzy na bieżąco śledzą trendy i nowinki ze świata mody.

Idź do oryginalnego materiału