Bank BPS i Banki Spółdzielcze Grupy BPS wprowadzają nowe ułatwienie dla klientów w codziennych rozliczeniach ze znajomymi lub rodziną – Prośbę o przelew BLIK. Dzięki temu rozwiązaniu sprawnie można podzielić się kosztami przy wspólnym wyjściu lub podczas zrzutki na prezent.

Prośbę o przelew BLIK użytkownik wysyła na numer telefonu w aplikacji bankowej, wybierając ikonę BLIK. Odbiorca ma 72 godziny, by ją zaakceptować w swojej bankowości mobilnej. Wystarczy jedno kliknięcie, aby środki natychmiast znalazły się na rachunku.
Prośba o przelew BLIK umożliwia:
• szybkie i bezpieczne rozliczenia w codziennych sytuacjach pomiędzy użytkownikami BLIKA,
• kontrolę nad tym, kto może wysyłać prośby dzięki możliwości blokowania ich od wszystkich lub wybranych numerów,
• realizację transakcji w czasie rzeczywistym, po akceptacji odbiorcy.
Warunkiem jest, aby bank odbiorcy udostępniał tę funkcję w swojej aplikacji mobilnej.
W Zrzeszeniu BPS Prośba o przelew BLIK to kolejne rozwiązane przygotowane do wdrożenia we wszystkich 307 Bankach Spółdzielczych.

11 godzin temu










