Zmiany w nadchodzących latach dotyczyć będą również mediów i szeroko pojętej informacji. Nie jest to nowy trend, bo o tym, iż pokolenia alfa i Z zupełnie inaczej pozyskują informacje mówi się od przynajmniej 2022 roku. Problem już teraz mają serwisy informacyjne, portale i całe koncerny mediowe. Odejście od telewizji i prasy trwa o dawna, chociaż to pierwsze medium ciągle jest wiodącym źródłem pozyskiwania informacji. Odejście od informacji i treści na tradycyjnych serwisach WWW ma zdecydowanie większą dynamikę i stało się twardym orzechem do zgryzienia dla wielu firm.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Trend 2025: koniec mediów jakie znamy
Powiązane
Stopy procentowe. Znamienne słowa szefa NBP
1 godzina temu
Aurec Home laureatem Symbolu Nowoczesnego Budownictwa 2024
1 godzina temu
PKP PLK inwestuje miliardy. Mowa o sporej kwocie
2 godzin temu
Polecane
Pierwszy taki zabieg w historii płockiego szpitala
36 minut temu
Iga Świątek się ucieszy. Jest komunikat WTA!
1 godzina temu
Idzie jak burza! Świetny dzień Polki w Egipcie
2 godzin temu