Wystartowała świąteczna kampania PKO BP z udziałem znanych gwiazd

11 godzin temu

6 grudnia wystartowała świąteczna kampania PKO Banku Polskiego z udziałem wybranych gwiazd, które wystąpiły w tegorocznych spotach banku. Kampanię pod hasłem „W PKO Banku Polskim najlepiej Wam życzymy” można obejrzeć na początku w blokach charytatywnych wybranych stacji, a od 15 grudnia w szerokiej emisji.

Z okazji nadchodzących świąt PKO Bank Polski przygotował wyjątkowy, świąteczny spot reklamowy, w którym występują wybrane gwiazdy z tegorocznych kampanii banku. W spocie zobaczymy Bartka Topę, Sarę James, Michała Koterski, Krzysztofa Ibisza i Cezarego Pazurę.

30-sekundowy spot, opatrzony hasłem przewodnim „W PKO Banku Polskim najlepiej Wam życzymy”, jest emitowany od 6 grudnia w blokach charytatywnych wybranych stacji telewizyjnych, a od 15 grudnia do końca roku będzie można go obejrzeć w szerokiej emisji.

Zobacz spot – https://www.youtube.com/embed/6H_3KrFVTi8

Akcja reklamy rozgrywa się, jak we wcześniejszych spotach, w PKO Rotundzie. Na okazałej, świątecznej choince zawiesiliśmy bombki z wizerunkami znanych gwiazd. Każda bombka składa własne, zabawne życzenia – od obrotności, przez śpiewające wejście w nowy rok, po piękno i młodość. W finale wszystkie bombki lśnią na choince, a Cezary Pazura kieruje do widzów uniwersalne świąteczne przesłanie:

Życzymy Wam z serca – spokojnych, pełnych nadziei i miłości Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Dla wszystkich. Wszędzie.

– Chcieliśmy, aby nasz świąteczny spot był nie tylko kreatywny i pełen humoru, ale przede wszystkim przekazywał ciepło i autentyczne emocje – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Warsaw i domem mediowym Havas Media Poland.

Idź do oryginalnego materiału