Zespoły sprzedaży Grupy Agora z wyróżnieniami w rankingu biur reklamy „Media&Marketing Polska”

agora.pl 4 tygodni temu
W tegorocznej edycji raportu „Media&Marketing Polska” bezkonkurencyjne w kategorii kinowej okazało się biuro reklamy Helios Media, oferujące reklamę w sieci kin Helios. Jego klienci docenili transparentną politykę cenową oraz elastyczność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii. Zauważyli również, iż zespół Helios Media potrafi efektywnie doradzić i zaoferować interesujące rozwiązania, z ofertą off screen włącznie.Wyróżnienie w kategorii Internet otrzymało biuro reklamy Gazeta.pl. Według klientów zespół oferujący reklamy w serwisach Gazeta.pl to zaufany partner w budowaniu skutecznych narzędzi reklamowych i rozwiązań. Zespół Gazeta.pl buduje zaufanie na poziomie treści oraz obsługi, a klienci doceniają także jego specjalistyczną wiedzę oraz dogłębne zrozumienie rynku.Audio Broker (Grupa Eurozet) został wyróżniony w kategorii Radio za innowacyjne i różnorodne formaty oraz rozwiązania reklamowe, a także efekty strategicznych zmian w ofercie biura w pierwszym pełnym roku działalności po przejęciu Eurozetu przez Agorę. Biuro reklamy Grupy Eurozet tylko minimalnie ustępuje liderowi rynku radiowego.Raport „Biura Reklamy” co roku publikowany jest przez magazyn „Media&Marketing Polska”. Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje handlowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania.
Idź do oryginalnego materiału