Od roku 2006 wartość pierwszej setki Global Top 100 wzrosła o ponad 9,3 biliona USD i wynosi w tej chwili 10,7 biliona USD
20 lat badań wartości marek – ranking Kantar BrandZ 2025 znowu wskazuje najcenniejsze marki świata

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- 20 lat badań wartości marek – ranking Kantar BrandZ 2025 znowu wskazuje najcenniejsze marki świata
Powiązane
Frustrujący butelkomat? Tak system kaucyjny nie zadziała
3 godzin temu
Split payment - jak uniknąć kosztownych błędów
6 godzin temu
Polecane
Godzina gry. Pogromczyni Magdy Linette rozbiła rywalkę
1 godzina temu
Alcaraz zmuszony do wysiłku. Trzy sety w walce o półfinał
1 godzina temu
Małe przełamanie Ruchu Chorzów
3 godzin temu
Intensywny piątek w Bydgoszczy. Polka powalczy o finał
3 godzin temu