Gość: Joanna Ceplin. Pełny opis odcinka MWF 219: https://l.malawielkafirma.pl/p-219
W tym odcinku:
1:45 K. Kelly „Nieuniknione. Jak inteligentne technologie zmienią naszą przyszłość" (recenzja)
14:59 Lejek konwersji – na jakim etapie jest nasza relacja z klientami?
25:29 Jakie aktywności są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych?
35:14 Jak skutecznie przykleić się do głowy swoich odbiorców?
47:20 Posty planowane czy spontaniczne – co i kiedy się lepiej sprawdza?
1:00:56 Jak pozbyć się obaw przed sprzedawaniem w social mediach?
Posłuchaj też:
341: Jak księgowa może gwałtownie i łatwo zdobyć klienta https://l.malawielkafirma.pl/p-341
331: Jak ciekawie opowiadać o sobie https://l.malawielkafirma.pl/p-331
295: Pokazywała na YouTubie, jak myć włosy, a dziś… https://l.malawielkafirma.pl/p-295
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub