Gość: Konrad Gurdak. Pełny opis odcinka MWF 222: https://l.malawielkafirma.pl/p-222
W tym odcinku:
1:26 M. Staniszewski „…tak na marginesie strategii” (recenzja)
1:44 J. Wrycza-Bekier „Magia Słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy” (recenzja)
7:37 Czy warto tworzyć nazwę firmy, sugerując się obecną modą?
13:06 Czy nazwa powinna mówić wprost, czym zajmuje się dana firma?
24:43 Plusy i minusy wyboru prostej oraz oryginalnej nazwy dla firmy?
35:52 Od czego zacząć proces wymyślania nazwy swojej firmy?
42:46 Kiedy jest odpowiedni czas, żeby zarejestrować nazwę swojej firmy?
51:50 Jak wygląda proces myślowy osoby zajmującej się namingiem?
Posłuchaj też:
267: Czy powinieneś odświeżyć swoją markę? https://l.malawielkafirma.pl/p-267
219: Dodaj skrzydeł twojej marce w social mediach https://l.malawielkafirma.pl/p-219
190: Jaki archetyp ma twoja marka? https://l.malawielkafirma.pl/p-190
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub