232: Jak gwałtownie testować pomysły biznesowe | Kaśka Żbikowska

6 lat temu
Prototypy i eksperymenty – czy warto je robić? Czy eksperymenty przydają się w biznesie? Jak szukać klientów do swoich eksperymentów? Czy łatwo jest zbudować społeczność wokół swojego produktu/marki? Jak krok po kroku zrobić eksperyment? Odpowiedzi w tym odcinku podcastu.

Gość: Kaśka Żbikowska. Pełny opis odcinka MWF 232: https://l.malawielkafirma.pl/p-232

W tym odcinku:

1:42 G. McKeown „Esencjalista” (recenzja)
9:48 Jak odciąć wyniki eksperymentu od własnych emocji?
17:57 Jak krok po kroku przygotować swój eksperyment?
32:44 Co może pójść nie tak w eksperymencie i jakie z tego wyciągnąć lekcje?
41:39 Czy testowanie nowych, nieudanych pomysłów wpływa na naszą markę?
50:37 Czy w każdym procesie eksperymentowania potrzebny jest prototyp?
59:30 Jak tworzyć prototypy, które pokochają odbiorcy?

Posłuchaj też:

327: Jak odnaleźć swój biznesowy cel https://l.malawielkafirma.pl/p-327
317: Rzuciła korpo dla własnej firmy – czy było warto? https://l.malawielkafirma.pl/p-317
307: Jak rozwijać własną firmę, gdy pracujesz na etacie https://l.malawielkafirma.pl/p-307

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału