241: Jak pokonać opór przed dzwonieniem do klientów | Karol Froń

5 lat temu
Jak rozmawiać przez telefon z klientami? Jak zbadać potrzeby klienta? Jak ominąć osoby, które blokują dostęp do kluczowych klientów? Jakie są współczesne modele sprzedaży? Jak budować relację z klientami? Jakie błędy popełniają telemarketerzy? Zobacz jakie są typy klientów i jak z nimi postępować.

Gość: Karol Froń. Pełny opis odcinka MWF 241: https://l.malawielkafirma.pl/p-241

W tym odcinku:

1:52 M. Bosworth, B. Zoldan „Mistrzowie sprzedaży — jak oni sprzedają" (recenzja)
3:40 Jak nauczyć się dzwonić w sprawach biznesowych?
12:27 Jak zbadać potrzeby swoich klientów?
22:40 Jak pokonać bariery blokujące dostęp do kluczowych klientów?
34:12 Jak budować adekwatne relacje z klientem?
43:09 Jakie są typy klientów i jak z nimi postępować?
54:03 Jak nie nasiąknąć negatywnymi emocjami?
1:11:25 Jaki jest pierwszy krok do lepszej sprzedaży?

Posłuchaj też:

345: Boisz się sprzedawać? https://l.malawielkafirma.pl/p-345
333: Stresuje cię spadająca sprzedaż? https://l.malawielkafirma.pl/p-333
326: Błyskawiczny sposób na rozbrojenie obiekcji klientów https://l.malawielkafirma.pl/p-326

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału