273: Tajniki współpracy z influencerami | Kamil Bolek

5 lat temu
Czy influencer marketing to dobry pomysł na promocję małego biznesu lub sklepu internetowego, czy rozwiązanie wyłącznie dla korporacji, które dysponują dużymi budżetami reklamowymi? Na co zwrócić uwagę, planując współpracę z influencerem? Odpowiedzi w tym odcinku podcastu.

Gość: Kamil Bolek. Pełny opis odcinka MWF 273: https://l.malawielkafirma.pl/p-273

W tym odcinku:

1:27 M. Daniłoś „Video marketing nie tylko na YouTube" (recenzja)
4:43 W których branżach kampanie z influencerami działają najlepiej?
6:41 Jakie są korzyści z influencer marketingu?
14:16 Jak dobrać i sprawdzić influencera?
23:56 Ile kosztuje influencer marketing? Za co płaci się agencji?
35:28 Czy lepiej iść do influencera z gotowym pomysłem, czy liczyć na jego kreatywność?
44:26 Czy influencer powinien mówić o wadach mojego produktu?
51:56 Jak oznaczać materiały sponsorowane?
57:28 Jak odpowiadać na negatywne komentarze?
1:01:44 Jak reagować w sytuacjach kryzysowych?
1:05:56 Jak mierzyć efekty współpracy z influencerem?
1:11:15 Jakie są trendy w influencer marketingu w 2019 r.?

Posłuchaj też:

269: Jak zostać influencerem – prosty przepis https://l.malawielkafirma.pl/p-269
168: Strzeż się tych błędów w kontaktach z influencerami https://l.malawielkafirma.pl/p-168
209: Jak gwałtownie podnieść sprzedaż w firmie https://l.malawielkafirma.pl/p-209

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału