Gość: Krzysztof Głowacki. Pełny opis odcinka MWF 285: https://l.malawielkafirma.pl/p-285
W tym odcinku:
1:54 C. S. Dweck „Nowa psychologia sukcesu" (recenzja)
3:53 Dlaczego handlowcy nie słuchają klientów?
12:25 Jak się skupić, gdy rozmówca mówi nudno lub chaotycznie?
21:53 Jak lepiej słuchać klientów przez telefon?
27:47 Czy umiejętność słuchania można wykorzystać w komunikacji pisemnej?
34:05 Jak ćwiczyć lepsze słuchanie klientów?
Posłuchaj też:
206: Zostań wymiataczem w sprzedaży https://l.malawielkafirma.pl/p-206
182: Nie zatrudniaj handlowca, dopóki tego nie posłuchasz https://l.malawielkafirma.pl/p-182
241: Jak pokonać opór przed dzwonieniem do klientów https://l.malawielkafirma.pl/p-241
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub