292: Dlaczego klienci nie rozumieją, co do nich mówisz? | Adam Mrowiec

5 lat temu
Dlaczego upraszczanie komunikacji jest takie ważne? Bo klienci nie zawsze rozumieją, co do nich mówisz. Jak poradzić sobie z klątwą wiedzy? Co zrobić, żeby choćby najbardziej skomplikowane rzeczy były zrozumiałe dla odbiorców? Tego wszystkiego dowiesz się z tego odcinka podcastu.

Gość: Adam Mrowiec. Pełny opis odcinka MWF 292: https://l.malawielkafirma.pl/p-292

W tym odcinku:

2:00 M. Brzeziński „Wy wszyscy moi ja" (recenzja)
6:43 Kiedy warto uprościć komunikację z klientami?
12:08 Upraszczanie komunikacji z klientem – jak zacząć?
21:45 Jak przedstawiać abstrakcyjne pojęcia w formie graficznej?
30:37 Jak wybrać najważniejsze informacje, które warto przekazać klientowi?
35:22 Jak sprawić, żeby w procesie upraszczania komunikacji nie zgubić ważnych informacji?
40:15 Jakie informacje najtrudniej przekazać w prosty sposób?
47:31 Dlaczego w Polsce tzw. explainer video jest mniej popularne niż w USA?

Posłuchaj też:

204: Tajniki tworzenia sketchnotek (notatek graficznych) https://l.malawielkafirma.pl/p-204
207: Jak tworzyć grafiki, które nie odstraszą klientów https://l.malawielkafirma.pl/p-207
208: Jak zwrócić na siebie uwagę i dać się zapamiętać https://l.malawielkafirma.pl/p-208

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału