Pełny opis odcinka MWF 355: https://l.malawielkafirma.pl/p-355
W tym odcinku:
3:21 Dlaczego warto poprawiać komunikację z klientami?
6:48 Jak nakłonić klienta do odpowiedzi na konkretne pytania?
11:27 C. Newport „So Good They Cant’t Ignore You” (recenzja)
Posłuchaj też:
316: Największa zaleta programów do mailingu https://l.malawielkafirma.pl/p-316
351: Klienci dzwonią, a ty nie możesz rozmawiać? https://l.malawielkafirma.pl/p-351
285: Jak być lepszym słuchaczem https://l.malawielkafirma.pl/p-285
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub