355: Popraw komunikację z klientami w 30 minut

3 lat temu
Czy twoje rozmowy z klientami i ustalanie szczegółów współpracy realizowane są zbyt długo? Nie masz czasem wrażenia, iż można by to załatwić szybciej i sprawniej, tylko… brakuje ci pomysłu, jak to zrobić? Przedstawiam prosty sposób na usprawnienie komunikacji z klientem. Zajmie ci to tylko pół godziny!

Pełny opis odcinka MWF 355: https://l.malawielkafirma.pl/p-355

W tym odcinku:

3:21 Dlaczego warto poprawiać komunikację z klientami?
6:48 Jak nakłonić klienta do odpowiedzi na konkretne pytania?
11:27 C. Newport „So Good They Cant’t Ignore You” (recenzja)


Posłuchaj też:

316: Największa zaleta programów do mailingu https://l.malawielkafirma.pl/p-316
351: Klienci dzwonią, a ty nie możesz rozmawiać? https://l.malawielkafirma.pl/p-351
285: Jak być lepszym słuchaczem https://l.malawielkafirma.pl/p-285

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału