363: Nie trać energii na klientów, którzy i tak nie kupią

3 lat temu
Czy da się od razu odróżnić klientów, którzy na pewno od ciebie nie kupią? To może być trudne, ale jeżeli pozna się powody, dlaczego nie dochodzi do transakcji, można oszczędzić sporo czasu w przygotowanie ofert, które nie sprzedadzą. Dowiedz się, jak odsiać klientów, którzy pytają, ale nie kupują.

Pełny opis odcinka MWF 363: https://l.malawielkafirma.pl/p-363

W tym odcinku:

3:10 Czy pytanie klienta, jakim budżetem dysponuje, to dobry pomysł?
4:49 Jak odsiać klientów, którzy na pewno nie kupią?
9:32 Do czego służą kalkulatory internetowe?
18:37 A. Sultanic, R. Neckelius „Automatic Clients” (recenzja)


Sponsorem odcinka jest kurs dla podcasterów PodcastPro: https://podcastpro.pl/

Posłuchaj też:

357: Klienci nie chcą płacić za jakość? Spróbuj tego! https://l.malawielkafirma.pl/p-357
355: Popraw komunikację z klientami w 30 minut https://l.malawielkafirma.pl/p-355
351: Klienci dzwonią, a ty nie możesz rozmawiać? https://l.malawielkafirma.pl/p-351

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału