389: Co musisz wiedzieć, startując na TikToku | Mirosław Skwarek

2 lat temu
Czy prowadząc poważny biznes, warto być na TikToku? Czy to prawda, iż TikTok jest dla dzieciaków i nie ma w nim wartościowych treści? Jak się przebić na TikToku, nie tańcząc i nie wygłupiając się? Dowiedz się, jakie zalety ma TikTok z punktu widzenia przedsiębiorcy, eksperta i twórcy internetowego.

Gość: Mirosław Skwarek. Pełny opis odcinka MWF 389: https://l.malawielkafirma.pl/p-389

W tym odcinku:

2:06 E. Isaacs „Improwizuj!” (recenzja)
4:16 Jakie są najczęstsze mity i przekonania związane z platformą TikTok?
11:05 Czym się różni TikTok od innych mediów społecznościowych?
19:09 Jak robić stonowany, angażujący content na TikToku?
24:49 Czy da się prowadzić konto na TikToku bez pokazywania twarzy?
28:27 Jakie cechy powinien mieć film na TikToku, który ma szansę stać się viralem?
34:25 Ile czasu trzeba poświęcić, żeby tworzyć dobre filmy na TikToka?
43:29 Czy z biznesowego punktu widzenia warto budować rozpoznawalność i społeczność na TikToku?
54:06 Jak mierzyć skuteczność swoich działań na TikToku?


Posłuchaj też:

324: Jak się reklamować, gdy masz mały budżet | Jakub Biel https://l.malawielkafirma.pl/p-324
384: Odczaruj Instagram i zakochaj się w swoim feedzie | Patrycja Skrzyniarz https://l.malawielkafirma.pl/p-384
374: Skąd się biorą wartościowe prezentacje? | Kamil Kozieł https://l.malawielkafirma.pl/p-374

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału