Gość: Adrian Gamoń. Pełny opis odcinka MWF 393: https://l.malawielkafirma.pl/p-393
W tym odcinku:
2:14 S. Stahl „Jak myśleć o sobie dobrze?” (recenzja)
4:05 Czy LinkedIn jest interesującą platformą z punktu widzenia mikroprzedsiębiorców?
7:41 Jak powinien wyglądać adekwatnie stworzony profil na LinkedInie?
16:23 W jaki sposób strategicznie, ale nie nachalnie budować listę kontaktów na LinkedInie?
24:24 Jakie treści na LinkedInie najlepiej działają i warto je publikować?
31:34 Jak budować na LinkedInie wizerunek profesjonalisty, pozostając autentycznym?
37:53 Co zrobić, żeby relacje nawiązywane na LinkedInie pomagały w budowaniu marki osobistej?
42:20 W jaki sposób aktywnie pozyskiwać klientów na LinkedInie?
Sponsorem odcinka jest kurs dla podcasterów PodcastPro: https://podcastpro.pl/
Posłuchaj też:
235: Rozwiń skrzydła na LinkedIn | Angelika Chimkowska https://l.malawielkafirma.pl/p-235
158: Sekrety zdobywania klientów B2B na Facebooku | Artur Jabłoński https://l.malawielkafirma.pl/p-158
364: Czy powinieneś spędzać więcej czasu w social mediach? https://l.malawielkafirma.pl/p-364
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub