Gość: Dawid Szajner. Pełny opis odcinka MWF 418: https://l.malawielkafirma.pl/p-418
W tym odcinku:
(1:54) W jaki sposób Dawid przygotowywał oferty w formie PDF-ów i jaka była ich skuteczność?
(3:49) Dlaczego Dawid zdecydował się zmienić formę ofert i przejść na wideo?
(17:18) W jaki sposób Dawid i jego zespół aktywnie pozyskują klientów?
(20:43) Jak wygląda proces przygotowania oferty wideo?
(29:51) Jak zachęcić ludzi do tworzenia wideo na potrzeby klientów?
(39:13) Czy pojawiają się negatywne reakcje na oferty w formie wideo?
Posłuchaj też:
361: Jak absolutnie każdy może tworzyć wideo do internetu https://l.malawielkafirma.pl/p-361
180: Jak sprawić, żeby kamera cię pokochała | Sylwia Dąbrowska https://l.malawielkafirma.pl/p-180
287: Proste triki, które zwiększą skuteczność twoich ofert | Paweł Tkaczyk https://l.malawielkafirma.pl/p-287
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Chcesz mieć lepszych klientów? Sprawdź mój newsletter: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/p-418