60. rocznica wywoływania uśmiechu

3 tygodni temu

Świętowanie sześciu dekad obecności na rynku to istotny kamień milowy w historii marki „Nutella”.

Od 60 lat miliony ludzi rozpoczynają swój dzień od kremu Nutella, rozsmakowując się w pozytywnym nastawieniu, rodzinnej bliskości i niezrównanej przyjemności. Marka miała swoje początki we Włoszech, ale po odniesieniu spektakularnego sukcesu wywołuje uśmiechy w ponad 170 krajach na całym świecie – w tym w Polsce.

W 1964 r. Michele Ferrero, udoskonalił produkt i stworzył uwielbiany do dziś krem Nutella

W tym czasie Nutella stała się kultową, globalną marką. Zaczęło się jednak od inspirującej historii pełnej prawdziwej pasji. Produkt, który ostatecznie stał się kremem Nutella, został opracowany przez Pietro Ferrero, założyciela Grupy Ferrero. W odpowiedzi na problem z dostępnością surowców tuż po II wojnie światowej stworzył krem z dostępnych we włoskim regionie Piemont orzechów laskowych i kakao. W 1964 r., gdy wielu przez cały czas produkowało tradycyjną czekoladę, syn Pietro, Michele Ferrero, udoskonalił produkt i stworzył uwielbiany do dziś krem Nutella.

Ten duch innowacji wciąż przyświeca producentowi kremu po 60. latach. Pomógł on marce Nutella ewoluować i wprowadzać nowe sposoby na delektowanie się kremem o tej nazwie. Wśród nich warto wymienić chociażby wprowadzone na rynek w 2017 r. ciastka Nutella B-ready czy niedawne Nutella Biscuits.

Będziemy świętować 60. urodziny, szerząc moc optymizmu poprzez kampanię #GiveANutellaSmile

To marka o wyjątkowo pozytywnym podejściu do życia. Jak zaznacza jego producent: „Wierzymy, iż optymistyczne nastawienie wpływa na wszystko wokół nas. Naszą wizją jest wykorzystanie pozytywnego podejścia do życia jako siły napędowej dobra, które zaczyna się od uśmiechu. Dlatego będziemy świętować 60. urodziny, szerząc moc optymizmu poprzez kampanię #GiveANutellaSmile. Tworzy ona okazje do uśmiechu gdziekolwiek jesteśmy, bo im więcej się uśmiechamy, tym bardziej szerzymy radość”.

Łukasz Sasin, Country Category Marketing Manager, powiedział: – Od sześciu dekad Nutella – uwielbiana marka napędzana innowacyjnym duchem i latami doświadczenia – szerzy uśmiechy i wnosi swój niezrównany smak na każdy stół. Dziś, gdy obchodzimy tę imponującą rocznicę, chcemy uczcić to dziedzictwo z fanami kremu Nutella na całym polskim rynku.

Więcej informacji o tej promocji i jubileuszu 60-lecia dostępnych jest na stronie internetowej marki Nutella

Oprócz stworzenia specjalnej edycji promocyjnych słoików, Nutella przeprowadzi również cyfrową aktywację. Za pośrednictwem specjalnego konfiguratora dostępnego wyłącznie na stronie internetowej marki, zaprosi konsumentów do uczczenia „dawców uśmiechu” poprzez tworzenie spersonalizowanych naklejek i haseł na swój własny słoik. Więcej informacji o tej promocji i jubileuszu 60-lecia dostępnych jest na stronie internetowej marki Nutella.

Dziś krem Nutella jest dostępny w około 170. krajach na całym świecie

Krem powstał w 1964 r. Produkowany z orzechów laskowych z dodatkiem kakao, który pokochały miliony ludzi na całym świecie, jest wytwarzany przez Ferrero ze skrupulatnym doborem wysokiej jakości składników, dbałością i pasją na każdym etapie produkcji.

Dziś krem Nutella jest dostępny w około 170. krajach na całym świecie. Jego wyjątkowy smak stał się bazą całej gamy produktów, takich jak Nutella Biscuits, Nutella Muffin czy Nutella Croissant, którymi można delektować się przy najrozmaitszych okazjach. W 2024 r. firma świętuje 60 lat szerzenia uśmiechu poprzez pasję, kreatywność i innowacje.

Więcej informacji można znaleźć na stronie nutella.com
Idź do oryginalnego materiału