75 proc. klientów chce dostaw w weekend. ERLI i InPost mają na to rozwiązanie

3 dni temu

ERLI, jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce w Polsce, wzmacnia swoją strategię skoncentrowaną na szybkości i wygodzie dostaw poprzez wprowadzenie rozwiązania „Paczka w Weekend”, realizowanego we współpracy z firmą InPost.

Uruchomienie tej usługi, dostępnej dla dostaw do automatów Paczkomat na terenie całego kraju, zbiega się z ogłoszeniem historycznych wyników ERLI, które po dziewięciu miesiącach 2025 roku odnotowało rekordową rentowność i dynamikę wzrostu.

Wygoda i szybkość napędzają sprzedaż

Czwarty kwartał to dla e-commerce czas największej dynamiki – od Black Week, przez Mikołajki, aż po świąteczny szczyt zakupowy. W tym okresie potrzeba szybkiej i wygodnej realizacji zamówień rośnie z każdym tygodniem, a klienci coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na cenę, ale przede wszystkim na tempo i jakość dostawy. Aby sprostać tym oczekiwaniom, ERLI – we współpracy z InPost – wprowadza usługę „Paczka w Weekend”, która przyspiesza dostawę przesyłki i umożliwia klientom odbiór w sobotę.

Jak pokazują badania, aż 75 proc. kupujących deklaruje, iż możliwość dostawy w weekend stanowi dla nich istotną motywację do dokonania zakupu online. To właśnie na te potrzeby odpowiada rozwiązanie przygotowane wspólnie przez ERLI i InPost. Przesyłki zamówione na ERLI z dostawą do automatu Paczkomat od czwartku po godzinie granicznej do piątkowej godziny granicznej będą dostarczone jeszcze w sobotę. InPost jako pionier nowoczesnej logistyki ostatniej mili w Polsce, udostępnia tę usługę w wielu urządzeniach Paczkomat w całym kraju, jeszcze bardziej zwiększając jej zasięg i wygodę dla użytkowników.

Wprowadzenie weekendowych dostaw to kolejny krok w kierunku zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie szybkości dostawy. W zestawieniu ze szczytem sprzedażowym – od Black Friday po okres przedświąteczny – partnerstwo ERLI i InPost pokazuje, iż obie firmy konsekwentnie inwestują w rozwiązania realnie ułatwiające życie klientom i wspierające rozwój polskiego e-commerce.

Ekspansja potwierdzona rekordowymi wynikami

Wprowadzenie nowych udogodnień logistycznych jest wspierane przez rekordowy wzrost i najwyższą w historii rentowność platformy. Wyniki po trzech kwartałach 2025 roku potwierdzają, iż ERLI kontynuuje dynamiczne umacnianie swojej pozycji jako jednego z najszybciej rosnących marketplace’ów w Polsce.

– Wyniki po trzech kwartałach 2025 roku to dowód na konsekwentną realizację naszej strategii. Koncentrujemy się na zapewnieniu klientom najlepszych cen oraz maksymalnej wygody, a usługa „Paczka w Weekend” jest kolejnym elementem tej układanki. W tym projekcie kluczową rolę odgrywa nasze partnerstwo z InPost – firmą, która od lat wyznacza standardy w logistyce ostatniej mili. Razem wprowadzamy rozwiązania, które realnie skracają drogę od zakupu do odbioru i odpowiadają na sposób, w jaki konsumenci chcą kupować dziś: szybko, elastycznie i bez ograniczeń czasowych. Wejście w najbardziej intensywny okres roku z taką funkcjonalnością to dla nas istotny krok wzmacniający pozycję ERLI w polskim e-commerce – mówi Adam Ciesielczyk, Prezes i Założyciel ERLI.

Idź do oryginalnego materiału