A&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w Warszawie

4 dni temu

Sieć a&o Hostels, jeden z największych operatorów hosteli na świecie, zorganizowała w dniach 25–26 listopada br. podróż studyjną (Fam Trip) dla kluczowych europejskich touroperatorów specjalizujących się w turystyce grupowej i młodzieżowej.

W wydarzeniu wzięło udział 24 uczestników reprezentujących 18 firm z rynków, na których a&o dostrzega duży potencjał wzrostu. Głównym celem było zaprezentowanie potencjału turystycznego stolicy, a jednocześnie lokalizacji a&o Warsaw Wola.

Daniel Szeliga, Sales Manager Poland & Eastern Europe w a&o Hostels, podkreślił, iż inicjatywa miała na celu zaprezentowanie Warszawy jako miejsca inspirującego, dynamicznego i przyjaznego młodzieży, które łączy kulturę, historię, innowację i dobrą dostępność. Poprzez umożliwienie touroperatorom osobistego doświadczenia miasta i produktu a&o, sieć zamierza wzmocnić relacje i zainspirować do tworzenia nowych programów młodzieżowych uwzględniających Warszawę w swoich planach.

Segment turystyki młodzieżowej jest nie tylko istotny dla stolicy, ale stanowi „rdzenny element modelu biznesowego a&o, a w Warszawie jest to jeden z kluczowych segmentów, w który przez cały czas inwestujemy i który rozwijamy” – stwierdził Daniel Szeliga.

Sieć a&o, w skali całej Europy, organizuje ponad 16 000 pobytów grupowych rocznie, a grupy szkolne stanowią 38% jej podstawowych segmentów gości. a&o Warszawa Wola jest idealnie dostosowane do tego segmentu, oferując 600 łóżek, z czego około 400 znajduje się w pokojach wieloosobowych z prywatnymi łazienkami, idealnych dla grup młodzieżowych.

Podczas Fam Tripu uczestnicy mieli okazję odkrywać historię i różnorodność Warszawy z Adventure Warsaw, odwiedzili także Muzeum Polskiej Wódki oraz doświadczyli lokalnej kuchni podczas kolacji w Restauracji U Fukiera.

Reakcje biur podróży na potencjał Warszawy były bardzo pozytywne:

Roxanne Primus z Next Generation Travel skomentowała: „Zdecydowanie widzę potencjał do tworzenia bardziej zorientowanych na młodzież ofert w Warszawie. Miasto jest bogate w kulturę i historię, co czyni je fantastyczną lokalizacją do angażowania się w edukacyjne programy młodzieżowe”.

Pavlína Nováková z Codan Agentura dodała: „Warszawa oferuje wiele ciekawych miejsc dla młodych ludzi, takich jak muzea, miejsca historyczne i nowoczesne atrakcje. Jest także bezpieczna i łatwo się po niej poruszać. (…) A&O Warszawa jest inne, ponieważ oferuje nowoczesne i komfortowe środowisko za dobrą cenę. Mieszanka stylu hotelowego i hostelowego jest bardzo praktyczna dla różnych budżetów”.

Partnerami wydarzenia była Warszawska Organizacja Turystyczna (WOT) oraz Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna (MRTO), których przedstawiciele prezentowali gościom potencjał turystyczny miasta i regionu.

Idź do oryginalnego materiału