Action ma już 3 tys. sklepów. Sieć szykuje się do debiutu w kolejnym kraju

1 dzień temu

Sieć dyskontów niespożywczych Action uruchomiła swój 3000. sklep w Europie. Zlokalizowany w San Rocco al Porto w południowej części Lombardii salon jest 157. sklepem tej sieci we Włoszech. O planach rozwoju Action w naszym kraju można przeczytać w wywiadzie z Pawłem Esselem, Dyrektorem Generalnym Action w Polsce.

Obecnie Action co tydzień obsługuje średnio 18,7 miliona klientów w 3000 sklepów w 13 krajach europejskich. Mogą skorzystać z oferty 6 000 produktów w 14 kategoriach – od artykułów codziennego użytku po produkty, które ułatwiają i umilają codzienne życie – zawsze w najniższej cenie. Co tydzień sieć wprowadza 150 nowych produktów, aby oferta zawsze była aktualna.

– Historia Action rozpoczęła się 32 lata temu od małego sklepu dyskontowego w Enkhuizen w Holandii. Od tego czasu Action rozszerzało swoją działalność z kraju na kraj. Dwa miesiące temu Action otworzyło swój pierwszy sklep w Szwajcarii. W tej chwili przygotowujemy również pierwszy sklep w Rumunii, który ruszy jesienią tego roku. Otwarcie naszego 3000. sklepu w kraju, w którym nasi klienci tak entuzjastycznie nas przyjęli, jest czymś wyjątkowym. Sklep w San Rocco al Porto w Lombardii jest naszym 157. sklepem we Włoszech, zaledwie cztery lata po otwarciu naszego pierwszego sklepu – mówi Hajir Hajji, dyrektor generalny Action. – Nasz sukces opiera się na naszej formule oraz zaangażowaniu naszych zespołów i partnerów, z których jesteśmy bardzo dumni. Chcę podziękować naszym klientom, naszym współpracownikom, naszym dostawcom i wszystkim innym, którzy nas wspierali – dodaje.

Z dbałością o ESG

W ramach swojej strategii Action dąży do tego, aby zrównoważony rozwój był dostępny dla wszystkich. Poprzez Program Zrównoważonego Rozwoju firma osiąga postępy w czterech obszarach: ludzie, planeta, produkt i partnerstwo.

Średnioterminowe, oparte na nauce cele Action dotyczące redukcji emisji gazów cieplarnianych są zatwierdzone przez SBTi. Action utrzymuje również jasne standardy dla dostawców i pozyskiwania. Produkty są ulepszane poprzez zmniejszanie ich śladu węglowego i zwiększanie ich obiegu zamkniętego.

Idź do oryginalnego materiału