Agencje Publicis Groupe Polska po raz kolejny realizują niestandardowy projekt dla marki BLIK. 9-odcinkowa seria „BLIKNIJ dwa razy, jeśli…” w nowoczesny sposób łączy rozrywkę z promocją płatności mobilnych BLIK. Za realizację i koordynację serialu oraz dobór twórców internetowych odpowiedzialny jest LiquidThread, za strategiczne planowanie mediów i zakup kampanii – Spark Foundry. Koncepcję kreatywną przygotował Leo Warsaw, a działania Paid Social prowadzi Performics.
Agencje Publicis Groupe Polska z trzecim serialem dla BLIKA

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Agencje Publicis Groupe Polska z trzecim serialem dla BLIKA
Powiązane
Gotówka, karty i awarie. Dania szykuje się na bycie offline
1 godzina temu
"Ukraińskie tomahawki" już używane przeciwko Rosji
1 godzina temu
Polecane
Cannavaro ufficiale: guiderà Uzbekistan al primo Mondiale
1 godzina temu
Daria Kasatkina ogłosiła przedwczesne zakończenie sezonu
1 godzina temu
ESG wspiera adekwatną ocenę ryzyk
1 godzina temu