Agencje Publicis Groupe Polska po raz kolejny realizują niestandardowy projekt dla marki BLIK. 9-odcinkowa seria „BLIKNIJ dwa razy, jeśli…” w nowoczesny sposób łączy rozrywkę z promocją płatności mobilnych BLIK. Za realizację i koordynację serialu oraz dobór twórców internetowych odpowiedzialny jest LiquidThread, za strategiczne planowanie mediów i zakup kampanii – Spark Foundry. Koncepcję kreatywną przygotował Leo Warsaw, a działania Paid Social prowadzi Performics.
Agencje Publicis Groupe Polska z trzecim serialem dla BLIKA
2 miesięcy temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Agencje Publicis Groupe Polska z trzecim serialem dla BLIKA
Powiązane
Dziś niedziela handlowa! Nie ostatnia przed Świętami
2 godzin temu
Polecane
Przełamanie Atletico. Mallorca walczyła do końca
11 godzin temu
O tym mówi cały świat. Sabalenkę może czekać kompromitacja
14 godzin temu
Scruggs show! Wicemistrz kolejny raz bezradny
16 godzin temu














