Agnieszka Getler-Kicman (Danone, Żywiec Zdrój): Tylko silne marki i dobre produkty są w stanie poradzić sobie w tak niepewnych czasach

2 lat temu
Na temat prowadzenia komunikacji marketingowej w obliczu trudnej sytuacji ekonomicznej oraz o ekologicznych działaniach grupy spółek Danone i marki Żywiec Zdrój rozmawiamy z dyrektorką marketingu – Agnieszką Getler-Kicman. Niedawno objęła Pani stanowisko dyrektorki marketingu spółek Danone i Żywiec Zdrój. Jakie wyzwania wiążą się z nowym stanowiskiem – zwłaszcza w obliczu inflacji, wzrastających cen oraz wojny za wschodnią granicą?
To przyjemność, ale też ogromna odpowiedzialność, zarządzać szerokim i dość skomplikowanym portfolio marek, w trzech kategoriach produktowych – woda i napoje, produkty mleczne oraz produkty pochodzenia roślinnego. Każda z tych kategorii ma swoją specyfikę, wyzwania oraz możliwości. Wszystko to w bardzo trudnym otoczeniu rynkowym, przy wzrastających cenach i niepewności geopolitycznej. A z tym wiąże się oczywiście szereg wyzwań.
Przede wszystkim szalejąca inflacja spowodowała, iż żyjemy w...
Idź do oryginalnego materiału