Agora to taka medialna hybryda – trochę prasa, trochę radio, trochę kino, a jeszcze gdzieś w tle reklama na przystankach. Zaczęło się od Gazety Wyborczej, która była symbolem przemian lat 90. i przez lata miała status najbardziej opiniotwórczego dziennika w Polsce. Potem przyszedł czas na radio – TOK FM dla fanów rozmów o polityce i Złote Przeboje dla tych, którzy wolą coś lżejszego. Agora to też kina Helios i produkcje filmowe pod szyldem Next Film (np. Boże Ciało). Do tego dochodzi AMS, czyli reklamy outdoorowe – billboardy, citylighty i cała miejska estetyka. Dziś Agora próbuje odnaleźć się w cyfrowym świecie: rozwija subskrypcje Wyborczej, stawia na podcasty i multimedia. Jednak tu nie łatwo się odnaleźć, bo konkurencją są dziś między innymi Google i Facebook.
Na czym i jak zarabia Agora?
Czytaj wszystkie treści BEZ OGRANICZEŃ!
Premium
Dołącz do Strefy Premium DNA.
Już od 69 zł miesięcznie!
Sprawdź wszystkie korzyści
Kliknij tutaj i dołącz do nas.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się!
Do zarobienia,
Szymon Świder