ALDI Polska kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swojej sieci placówek – jeszcze w tym roku chce przekroczyć poziom 400 sklepów. Dlatego też na #scf2025fall nie mogło zabraknąć jego reprezentacji. ALDI Polska stawia na ekspansję: 12-osobowa reprezentacja sieci na targach #scf2025fall
Zdjęcie: ALDI, #scf2025fall
ALDI Polska kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swojej sieci placówek – jeszcze w tym roku chce przekroczyć poziom 400 sklepów. Dlatego też na #scf2025fall nie mogło zabraknąć jego reprezentacji.
ALDI Polska kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swojej sieci placówek – jeszcze w tym roku chce przekroczyć poziom 400 sklepów. Dlatego też na #scf2025fall nie mogło zabraknąć jego reprezentacji. 



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




