Sieć ALDI nie zwalnia tempa – wraz z dynamicznym rozwojem siatki placówek zwiększa się liczba sklepów w nowych formatach. W środę, 28 maja, swoje podwoje dla klientów otworzył najnowszy sklep dyskontera zaprojektowany w koncepcie ALDI URBAN. Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Łasaka w Warszawie, jest już 15. sklepem sieci w stolicy i 371. w skali kraju.
Koncept ALDI URBAN opiera się na budowie dwukondygnacyjnego budynku, gdzie na jednym poziomie znajduje się parking dla klientów, a na drugim hala sprzedaży. Komunikacja pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami odbywa się poprzez specjalne travelatory. Dzięki temu klienci mają zapewnione wygodne parkowanie i komfortowe przejście pomiędzy sklepem a autem.
Projekt dedykowany dużym miastom
– Koncept ALDI URBAN to nasza odpowiedź na konieczność dopasowania się do potrzeb naszych klientów i wymagań tkanki miejskiej. Jest to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim dla dużych miast o gęstej zabudowie i działek o mniejszej powierzchni. A to właśnie duże miasta stanowią dla nas jeden z bardzo istotnych obszarów w rozwoju siatki naszych placówek – mówi Łukasz Możdżeń, Kierownik Działu Nieruchomości Komercyjnych, Logistycznych i Powierzchni Biurowych ALDI Polska. – Województwo mazowieckie jest w tym kontekście najważniejsze dla nas nie tylko z punktu widzenia nowych sklepów, ale również naszego systemu logistycznego. To właśnie tutaj, na terenie Gminy Radzymin, powstaje nasze trzecie centrum dystrybucyjne, które pozwoli nam znacząco usprawnić dostawy do sklepów w centralnej i północno-wschodniej Polsce – wyjaśnia Możdżeń.
Sklep przy ulicy Łasaka jest już piątą placówką ALDI zrealizowaną w koncepcie URBAN – charakterystyczne dwukondygnacyjne budynki z szyldem ALDI można spotkać też w podwarszawskich Markach, Gdyni oraz na terenie Wrocławia.