ALDI zbliża się do 400 lokalizacji w Polsce

7 godzin temu

ALDI Polska nie zwalnia tempa w rozszerzaniu sieci swoich placówek. 25 czerwca otwarty został kolejny sklep ALDI w Krakowie, natomiast 27 czerwca sieć zadebiutuje w Ropczycach. Dzięki temu w skali całego kraju dyskonter będzie posiadać już 373 placówki. Do końca roku ma ich być ponad 400.

W swoich obecnych planach rozwoju ALDI mocno stawia na duże miasta, nie brakuje jednak otwarć również w mniejszych miejscowościach. W tym roku sieć zadebiutowała m.in. w takich miejscowościach jak Świnoujście, Brzeziny, Czechowice-Dziedzice, Strzelce Opolskie.

Nowe sklepy pojawiają się również tam, gdzie szyld ALDI jest już dobrze znany, jak np. Szczecin, Warszawa, czy najnowszy Kraków przy ulicy Romanowicza. W tym ostatnim mieście dzięki nowemu otwarciu ALDI będzie posiadało już osiem placówek.

Nowe sklepy ALDI zajmują około 1,5 tys. mkw.

– W naszym rozwoju staramy się działać tak, by nowe placówki ALDI pojawiały się we wszystkich województwach. Dzięki kolejnemu otwarciu w Krakowie liczba sklepów w Małopolsce wyniesie już 19, z kolei debiut w Ropczycach sprawi, iż będziemy posiadać 8 placówek w województwie podkarpackim. Kolejne otwarcia jeszcze oczywiście przed nami – mamy nadzieję, iż nowe sklepy spotkają się z ciepłym przyjęciem i gwałtownie zyskają grono stałych klientów, którzy przekonają się, iż ALDI to doskonałe miejsce na codzienne zakupy – mówi Wojciech Baryga, Kierownik Sprzedaży ALDI Polska.

Łączna powierzchnia każdego z nowych sklepów ALDI wynosi ok. 1,5 tys. mkw.. Placówki zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnice do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czekają również komfortowe parkingi. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepach jest zmniejszany. Tradycyjnie w dniu otwarcia na klientów czekają specjalne promocje i możliwość degustacji produktów marek własnych ALDI.

Ekspansja ALDI w Polsce przyspiesza

ALDI w Polsce posiada ponad 370 sklepów i zatrudnia ponad 4800 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymagań firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.  

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Idź do oryginalnego materiału