Alior Bank nową firmą członkowską IAB Polska

iab.org.pl 1 tydzień temu

Alior Bank działa od 2008 roku, łącząc tradycyjną bankowość z innowacyjnymi produktami. Obsługuje ponad 4,6 mln klientów – indywidualnych i biznesowych – online, w 185 oddziałach i 331 placówkach partnerskich. Bank zatrudnia ponad 6 tys. osób, tworząc dynamiczne środowisko oparte na otwartości, innowacyjności i odpowiedzialności. Współpracuje z zaangażowanymi ekspertami, a pracownicy są jego największą wartością. Alior Bank inwestuje w nowe technologie, rozwijając m.in. płatności odroczone AliorPay i asystentkę InfoNinę. Akcje banku są częścią indeksu WIG20, a głównym akcjonariuszem jest Grupa PZU.

Otwieramy nowy rozdział w naszym podejściu do cyfrowej komunikacji! Z euforią ogłaszamy, iż dołączamy do grona IAB Polska – organizacji, która od lat wyznacza standardy i kształtuje trendy w marketingu internetowym w Polsce.

Jesteśmy pełni uznania dla pracy, jaką IAB Polska wykonuje na rzecz rozwoju branży digital, budowania dobrych praktyk oraz promowania innowacyjnych rozwiązań. Wierzymy, iż wspólnie możemy jeszcze skuteczniej tworzyć wartościowe doświadczenia dla klientów i rozwijać sektor reklamy cyfrowej w zgodzie z najwyższymi standardami.

Cieszymy się na owocną współpracę, interesujące projekty i wspólne budowanie przyszłości cyfrowej bankowości. Do zobaczenia na wydarzeniach IAB Polska!” – mówi Magdalena Lewicka, Dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem.

W strukturach IAB Polska jest w tej chwili zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Idź do oryginalnego materiału