Alior Bank udostępnia nową usługę tłumaczenia na polski język migowy, realizowaną we współpracy z firmą Migam – liderem w dziedzinie dostępnej komunikacji. Nowe rozwiązanie umożliwia osobom głuchym i niedosłyszącym wygodny kontakt z bankiem zarówno przez infolinię, jak i w placówkach stacjonarnych.
Bank konsekwentnie dąży do tego, by jego usługi były dostępne i przyjazne dla wszystkich klientów. Odpowiadając na potrzeby osób głuchych i niedosłyszących, zdecydował się wdrożyć nowoczesne rozwiązanie wspierające komunikację w polskim języku migowym (PJM). W tym celu nawiązał współpracę z firmą Migam – doświadczonym ekspertem w tworzeniu narzędzi dla osób głuchych. Od lat rozwija ona technologie umożliwiające szybkie i wygodne połączenie z tłumaczem PJM online, wspierając tym samym niezależność i komfort użytkowników.
– Stawiamy na równość i inkluzywność w dostępie do usług finansowych. Chcemy, by każdy mógł korzystać z naszych usług w sposób komfortowy i dostosowany do swoich potrzeb. Dzięki współpracy z Migam możemy zapewnić osobom posługującym się polskim językiem migowym obsługę na najwyższym poziomie i na ich warunkach – mówi Jakub Burakowski, p.o. dyrektor zarządzający Pionem Operacji i Rozliczeń w Alior Banku.
Tłumacz polskiego języka migowego dostępny jest w dwóch kanałach kontaktu:
• Infolinia banku – osoby głuche mogą połączyć się z tłumaczem online, aby uzyskać informacje o ofercie, wsparcie przy korzystaniu z bankowości internetowej i mobilnej.
• Placówki stacjonarne – w oddziałach możliwa jest pełna obsługa z udziałem tłumacza PJM na urządzeniu klienta w czasie rzeczywistym, co znacząco zwiększa komfort i niezależność klientów.
Źródlo: Alior Bank