Aktualizacja aplikacji Alior Mobile pozwala na skorzystanie z jej najnowszych funkcji. Bank przedstawił je na swojej stronie internetowej.
Alior Mobile
Alior Mobile jest mobilną aplikacją dla klientów Alior Banku. Dzięki niej mają oni możliwość skorzystania z funkcji bankowości mobilnej na swoich telefonach. Obecnie z tego rozwiązania korzysta ponad 1,2 mln użytkowników, a ich roczny przyrost wyniósł 19%. Alior Mobile jest dostępna do pobrania w oficjalnych sklepach z aplikacjami.
Nowości w aplikacji
Pierwszą z nowości zaprezentowanych przez Alior Bank jest funkcjonalność „Moje sprawy”. Za jej pośrednictwem klienci mogą składać zapytania o konkretne produkty lub dokonać aktualizacji swoich danych osobowych. Mogą także przekazywać swoje sugestie dotyczące działania aplikacji. Funkcja umożliwia również wnioskowanie o bankowe opinie z poziomu aplikacji.
Zmienił się także wygląd historii transakcji. Klienci mają teraz możliwość jej filtrowania pod kątem daty, kwoty lub waluty operacji. Mogą także otrzymywać podsumowanie wpływów i wydatków. Ostatnią z nowości jest zintegrowanie w jednym miejscu limitów płatności. od dzisiaj klienci mogą sprawdzić ich wysokość i dokonać zmiany bez konieczności logowania do bankowości internetowej.
„Poprzez wprowadzanie nowych funkcji do zarządzania finansami, zapewniamy naszym klientom nie tylko większą wygodę i komfort korzystania z aplikacji, ale także lepsze monitorowanie wydatków oraz planowanie budżetu. Zależy nam na tym, aby każdy użytkownik mógł w pełni kontrolować swoje finanse, podejmować świadome decyzje i cieszyć się większym poczuciem bezpieczeństwa finansowego” – mówi Wojciech Dubiel, dyrektor Działu Produktu Alior Mobile w Alior Banku, cytowany w komunikacie banku.