Allianz najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata siódmy rok z rzędu

6 godzin temu

Siódmy rok z rzędu Allianz jest najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata. Według zestawienia Interbrand 2025, wartość marki Allianz wzrosła w ciągu ostatniego roku o 20%, do poziomu 28,2 mld dolarów. W zestawieniu wszystkich analizowanych marek Allianz awansował o dwie pozycje i zajmuje w tym roku 27. miejsce.

– Marka, która przez wiele lat nie tylko utrzymuje, ale zwiększa swoją siłę, zapewnia większe poczucie bezpieczeństwa naszym klientom i stabilność relacji partnerom biznesowym. Znana praktycznie na całym świecie marka, oparta na mocnych fundamentach, to istotny punkt orientacyjny w czasach niepewności i przemian – mówi Marcin Kulawik, prezes Allianz Polska.

Zestawienie Interbrand 100 Best Global Brands jest publikowane od 2000 roku. Jego podstawą jest koncepcja wartości marki wypracowana przez Interbrand.

Najnowszy ranking jest dostępny na stronie Interbrand:

https://interbrand.com/best-global-brands/global/

Źródło: Allianz

Idź do oryginalnego materiału