Amagi wykorzystuje Łódź, tworząc nowe polskie centrum innowacji dla talentów technicznych

humanmag.pl 2 miesięcy temu

Nowe biuro opiera się na strategicznej ekspansji Amagi na rynek europejski

Amagi otworzyło nowe centrum innowacji w polskim mieście Łódź.

Firma z branży technologii medialnych zamierza rozszerzyć swoją obecność w Europie Środkowej, opierając się na przejęciu w 2023 r. polskiego dostawcy technologii nadawczych Tellyo, którego zespoły technologiczne stoją w tej chwili na czele kilku produktów Amagi, podała firma. Tellyo STUDIO optymalizuje produkcję i dostarczanie treści na żywo, natomiast Tellyo PRO oferuje szereg narzędzi do środowisk transmisji na żywo, takich jak wybory i wydarzenia sportowe.

Zastępca Prezydenta Miasta Łodzi, Adam Pustelnik, Prasad Menon, Chief People Officer w Amagi, Mariusz OstojaŚwierczyński, Senior Director of Engineering w Amagi oraz Jakub Majkowski, Założyciel i COO Tellyo

Amagi rozszerzyła swoją bazę klientów w regionie europejskim i w tej chwili oferuje usługi nadawcom takim jak DAZN, Grupa Polsat-Interia i innym. Firma zapewnia również kanały linearne w ponad 40 krajach na całym świecie, a do jej klientów należą ABS-CBN, AccuWeather, A+E Networks UK i Cineverse.

„Otwarcie tego centrum innowacji w Europie Środkowej jest ważnym kamieniem milowym w rozwoju Amagi” – powiedział Baskar Subramanian, współzałożyciel i dyrektor generalny Amagi. „To centrum zapewni polskim ekspertom technologicznym platformę do obsługi naszych klientów na całym świecie i podkreśli strategiczną wizję Amagi zakładającą bycie pionierem w dziedzinie technologii transmisji na żywo w chmurze”.

Matthew Corrigan dołączył do TVBEurope w marcu 2024 r. Wcześniej pracował jako dziennikarz, pisząc o wszystkim, od wywiadów z parlamentarzystami po dziwaczny lokalny folklor, a także jako copywriter marketingowy dla branży deep tech.


Idź do oryginalnego materiału