Amazon testuje mieszanie i dopasowywanie swoich operacji spożywczych

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Kolejne pomysły Amazona na rozwój działalności spożywczej mogą zatrzeć granice między Whole Foods a Amazon Fresh poprzez włączenie sieci realizacji zamówień obu firm w nowy zestaw eksperymentów, według Dziennik Wall Street.

Amazon podobno rozpoczął wysyłkę produktów Whole Foods z 26 centrów realizacji Amazon Fresh i planuje zbudować centrum mikrorealizacji na targu Whole Foods Market w Pensylwanii i zaopatrywać je w artykuły gospodarstwa domowego i artykuły spożywcze Amazon Fresh. Kolejna część planu obejmuje eksperymentalny „Amazon Grocery” w Chicago Whole Foods która oferuje marki i artykuły spożywcze, których ekskluzywny sklep normalnie by nie miał w ofercie – twierdzi WSJ.

Celem testów jest umożliwienie klientom Amazona zakupu produktów „od produktów organicznych po detergenty Tide i krakersy Cheez-It” z jednego źródła, a nie z wielu sklepów, tj. Dziennik pisze. Takie działanie mogłoby zapewnić jej przedsiębiorstwom spożywczym „większą skalę w przypadku klientów internetowych”, ponieważ próbowałaby wejść głębiej w rynek zdominowany przez takie firmy jak Walmart i Kroger, które już dystrybuują zamówienia z wielu sklepów stacjonarnych.



Source link

Idź do oryginalnego materiału