„Nie wystarczy mieć lokalizacji czy kina. Sukces centrum handlowego zależy m.in. od zbudowania emocjonalnego zaangażowania klientów” — Anna Malcharek, Gemini Holding na #scf2025fall. Anna Malcharek, Gemini Holding: komunikacja to klucz do sukcesu centrum handlowego
Zdjęcie: Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca, Gemini Holding,
„Nie wystarczy mieć lokalizacji czy kina. Sukces centrum handlowego zależy m.in. od zbudowania emocjonalnego zaangażowania klientów” — Anna Malcharek, Gemini Holding na #scf2025fall.
„Nie wystarczy mieć lokalizacji czy kina. Sukces centrum handlowego zależy m.in. od zbudowania emocjonalnego zaangażowania klientów” — Anna Malcharek, Gemini Holding na #scf2025fall. 



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




