Answear wstępnie zwiększył przychody o 15% r/r do 394 mln zł w II kw. 2025 r.

13 godzin temu

Warszawa, 03.07.2025 (ISBnews) – Przychody ze sprzedaży Answear.com (według sprawozdawczości MSSF) wyniosły 394 mln zł w II kwartale 2025 r., co oznacza wzrost o 15% r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. Przychody ze sprzedaży za I półrocze 2025 r. wyniosły 747 mln zł i wzrosły o 18% r/r.

W II kwartale br. sprzedaż online wzrosła o 14% r/r do 393 mln zł, zaś w całym I półr. br. – wzrosła o 16% r/r do 725 mln zł, podano.

“W drugim kwartale 2025 r. Spółka osiągnęła wysoką dynamikę sprzedaży pomimo wymagającej bazy zeszłego roku, wyższej niż w I kwartale, a także niesprzyjających warunków pogodowych. Spółka zwiększa sprzedaż kontynuując prace skupione na optymalizacji rentowności poprzez poprawę marży, struktury kosztowej oraz oferty produktowej. Szerokozasięgowe działania marketingowe budujące świadomość marki zostały w bieżącym okresie przeprowadzone w kanałach on-line. W rezultacie, osiągnięte wyniki sprzedażowe zostały uzyskane przy niższych nakładach na marketing w porównaniu do ubiegłego roku” – czytamy w komentarzu spółki.

Zarząd pozytywnie ocenia monetyzację przeprowadzonych w spółce inwestycji. Osiągnięte wyniki sprzedażowe, w trudnym otoczeniu rynkowym, potwierdzają skuteczność realizowanej strategii repozycjonowania do segmentu premium, podano także.

Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału