Apetyt powstrzymywany przez ceny. Czy sytucja na rynku wyrobów czekoladowych przestanie być słodko-gorzka?
Zdjęcie: Konsumpacja słodyczy czekoladowych w Polsce spadła w okresie ostatnich 12 miesięcy o ponad 5 proc. W opinii Macieja Hermana, dyretora zarządzającego Lotte Wedel są szanse na odwrócenie tego trendu (fo
Wartość rynku słodyczy czekoladowych w Polsce, podobnie jak na świecie, rośnie. Ostatnimi czasy nie idzie to jednak w parze z konsumpcją. Polacy jedzą mniej wyrobów czekoladowych, bo ze względu na rekordowe ceny kakao, muszą płacić za nie coraz więcej i więcej. Czy ten trend może się odwrócić?

2 miesięcy temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)