Nowe funkcje umożliwiające pozyskiwanie stale bieżącej informacji o stanie swoich rachunków. To zmiana wprowadzona w najnowszej wersji aplikacji mobilnej dla klientów PKO BP.
IKO stale aktualizowana
To już kolejna w tym tygodniu informacja o nowościach dostępnych dla klientów Banku PKO BP w aplikacji mobilnej IKO. Informowaliśmy wcześniej o uporządkowaniu informacji i funkcjonalności związanych z zabezpieczeniami możliwymi do zastosowania przez klienta. Kolejna ze zmian umożliwi zawsze aktualny przegląd swoich finansów osobistych.
Być zawsze na bieżąco
Dzięki nowej funkcjonalności można na bieżąco odświeżać stan kont na ekranie głównym aplikacji. By tego dokonać, wystarczy po zalogowaniu się do IKO przeciągnąć ekran główny w dół. Po krótkim czasie na załadowanie danych wyświetlą się na nim informacje o aktualnym stanie kont bankowych i innych produktów. Ich salda można odświeżyć raz na 30 sekund.
Nowa funkcjonalność oprócz kont umożliwia bieżący podgląd salda również dla: kredytów, PKO Płacę Później, kart kredytowych i lokat. W przypadku kart kredytowych czas odświeżania salda jest dłuższy (wynosi do 2 minut).
Funkcja jest dostępna w aplikacji IKO od wersji 3.159. Posiadacze starszych wersji będą musieli najpierw dokonać aktualizacji. IKO jest dostępna w oficjalnych sklepach z aplikacjami.