Gruntowna modernizacja pulpitu w celu zwiększenia komfortu i prostoty korzystania. To zmiany, które przeszła aplikacja mobilna VeloBanku.

Aplikacja mobilna VeloBanku — najważniejsze aspekty zmian
Wygoda korzystania to priorytet i jednocześnie przyczyna wszystkich modernizacji, które przechodzi aplikacja mobilna VeloBanku. Najnowsze z nich związane były z pulpitem, który przeszedł gruntowną przebudowę. Udoskonalenia widać już w momencie uruchomienia aplikacji. Już przed zalogowaniem można zobaczyć najbardziej przydatne dla klienta skróty. Samo logowanie może być również sprawniejsze dzięki wyborowi jego szybkiej opcji.
Główne udoskonalenia
Główne zmiany widać na pulpicie aplikacji. Wprowadzono wygodny dostęp do szybkich skrótów: BLIK, bilety komunikacji miejskiej, parkingi, przelew na telefon. Aby zwiększyć prywatność, klienci zyskali również możliwość ukrycia stanu konta. Do aplikacji wprowadzono także nowe dolne menu produktowe oraz odświeżono wygląd bannera z ofertami. Zmiany przeszła też karuzela z produktami klienta, która zyskała nową kolorystykę oraz większą funkcjonalność.
„Oddaliśmy w ręce klientów VeloBanku najnowszą odsłonę aplikacji mobilnej. Priorytetem nieustannie są wygoda i komfort użytkowników. Nasza nowoczesna i aplikacja, jest zawsze projektowana z myślą o jej użytkownikach, którzy mają korzystać z niej intuicyjnie. Odświeżony pulpit w apce jest nie tylko estetyczny, ale też stał się centralnym miejscem ułatwiającym codzienność, nie tylko w obszarze zarządzania finansami” – podkreśla Dariusz Roman, Kierownik Wydziału User Experience w Departamencie Digital VeloBanku.
Więcej informacji o aplikacji mobilnej VeloBanku znajduje się na jego stronie internetowej.

Aplikacja mobilna VeloBanku ze zmianami. Jeszcze więcej wygody

Kamień milowy NBP osiągnięty. Chodzi o stan rezerw złota
Czytaj więcej

Lokata Terminowa Plus ING Banku Śląskiego – szczegóły, opinie, komentarze

Zablokowany przelew wychodzący – jakie są powody i co możemy zrobić?

Jak anulować płatność kartą przez internet?
