W ciągu ostatnich kilku tygodni w mediach społecznościowych pojawiło się wiele raportów od użytkowników iPhone’ów, którzy twierdzili, iż ich alarmy nie odtwarzają prawidłowo dźwięku. Firma Apple potwierdziła, iż jest świadoma tego problemu i twierdzi, iż pracuje nad jego rozwiązaniem.
Firma Apple potwierdziła problem „Wall Street Journal”. Joanna Stern tego ranka. Firma stwierdziła, iż jest świadoma problemu, który powoduje, iż niektóre alarmy iPhone’a nie odtwarzają oczekiwanego dźwięku, i pracuje nad jego rozwiązaniem.
W mediach społecznościowych niektórzy użytkownicy odkryli, iż problem dotyczy funkcji Attention Aware na iPhonie. Ta funkcja została zaprojektowana w taki sposób, iż jeżeli spojrzysz na swoje urządzenie, zmniejszy się głośność alertów.
Użytkownicy mediów społecznościowych spekulują, iż funkcja Attention Aware błędnie wykrywa uwagę i obniża głośność alarmów, choćby gdy użytkownik iPhone’a śpi. Apple nie potwierdziło, czy to rzeczywiście jest przyczyną problemu.
Aby wyłączyć funkcje Attention Aware, otwórz aplikację Ustawienia, dotknij Face ID i hasło, a następnie wyłącz Funkcje Attention Aware.
Czy doświadczyłeś tego problemu na swoim iPhonie? Daj nam znać w komentarzach. Poniższy nowy raport z TODAY Show podkreśla poniższy problem.
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.