Atut Myszków staje się BIG Myszków

1 dzień temu

W parku handlowym Atut Myszków, przejętym przez BIG Poland w grudniu ubiegłego roku, zakończono proces rebrandingu. od dzisiaj centrum funkcjonuje pod nową nazwą BIG Myszków. To nie tylko zmiana szyldu, ale przede wszystkim początek nowego rozdziału w historii inwestycji, która zyskuje nową tożsamość, energię i plany rozwoju.

Park handlowy BIG Myszków będzie sukcesywnie rozbudowywany, a jego oferta stale poszerzana. Celem BIG Poland jest stworzenie miejsca, które odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności i staje się ważnym punktem na handlowej mapie regionu. Wraz z rebrandingiem ruszyły całoroczne działania marketingowe, które zwiększą rozpoznawalność centrum i uczynią je jeszcze bardziej atrakcyjnym dla klientów.

Zakończenie rebrandingu

Z okazji zakończenia procesu rebrandingu, BIG Poland zaprasza mieszkańców na wyjątkowe wydarzenie plenerowe, które odbędzie się w sobotę, 31 maja, w godzinach od 10 do18 na terenie parku handlowego BIG Myszków.

Dzień pełen pozytywnej energii i radosnej atmosfery zaoferuje atrakcje dla całych rodzin. W programie przewidziano muzykę na żywo z DJ-em, koło fortuny z nagrodami, watę cukrową, popcorn, animacje dla dzieci, malowanie buziek, brokatowe tatuaże, kolorowe warkoczyki, skręcane balony, szczudlarzy, maskotki, pokazy artystyczne oraz strefę gastronomiczną z food-truckami. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Rebranding parku handlowego w Myszkowie to dla nas coś więcej niż tylko zmiana nazwy. To deklaracja, iż chcemy być blisko ludzi, ich potrzeb i codzienności. Rozpoczynamy całoroczne działania marketingowe, które będą wspierać rozwój tego miejsca i czynić je jeszcze bardziej atrakcyjnym dla wszystkich odwiedzających. W Myszkowie, podobnie jak w innych naszych parkach handlowych, stworzymy miejsce, które stanie się naturalnym wyborem mieszkańców, zarówno na codzienne zakupy, jak i spotkania z bliskimi. Zależy nam na budowaniu długofalowych relacji z najemcami oraz aktywnej relacjach z lokalną społecznością – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

Obiekt o powierzchni 11 tys. mkw.

BIG Myszków to park handlowy w województwie śląskim, znajdujący się w południowo-zachodniej części miasta, przy przecięciu dróg wojewódzkich 793 i 791. Obiekt ma powierzchnię blisko 11 000 mkw. GLA, a przyległy parking oferuje 550 bezpłatnych miejsc postojowych.

Projekt mieści się na terenie inwestycyjnym o łącznej powierzchni 6,4 ha. W ofercie BIG Myszków znajdziemy m.in. supermarket Lidl oraz znane marki takie jak House, Cropp i Sinsay, CCC, Deichmann, Martes Sport, Apart, Pepco, Rossmann, Empik, a także market elektroniczny sieci Media Expert. W przyszłym roku park zostanie rozbudowany o budynek Bricomarché.

Idź do oryginalnego materiału