Klienci Banku Millennium mają w tej chwili problemy z dostępem do środków na swoim koncie. Awaria w Banku Millennium została potwierdzona przez tę instytucję.

Awaria w Banku Millennium
Informacje o problemach w korzystaniu usług Banku Millennium użytkownicy serwisu DownDetector zaczęli zgłaszać dziś po godzinie 09:00. Najczęściej informowali oni o niemożliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej. Przy próbie uruchomienia aplikacji pojawia się w tej chwili komunikat o chwilowej przerwie. Awaria w Banku Millennium oznacza więc w praktyce, iż jego klienci nie mają możliwości dysponowania swoimi środkami.
Niemożliwe jest również logowanie do bankowości internetowej w przypadku, w którym do tego celu korzysta się z autoryzacji mobilnej. Z tej samej przyczyny, niedostępne mogą być więc płatności kartą w Internecie.
Potwierdzenie z Banku Millennium
Do informacji przesyłanych przez klientów odniósł się również Bank Millennium. Na profilu instytucji na portalu X po godzinie 12 pojawił się komunikat, w którym potwierdzono powyższe problemy.
„Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy” – głosi pełna treść komunikatu.
Bank Millennium nie sprecyzował jednak, jak długo może potrwać usunięcie awarii. Klientom pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość i czekać na kolejne wiadomości z banku.

Ubezpieczenia majątkowe przedmiotem postępowania UOKiK. Chodzi o formułę „all risks”

Webinar PKO BP. Tematem bezpieczne zakupy w Internecie
Czytaj więcej

Jak płacić kartą?

Czy za długi można iść do więzienia – czy to możliwe?

Co to jest saldo konta? Dlaczego saldo to co innego niż środki dostępne na koncie?
