Na warszawskim Lotnisku Chopina pojawiły się w ostatnim okresie dwa koncepty kulinarne z portfolio Baltony.
Nowy lokal działający pod brandem Cavarious na Lotnisku Chopina w Warszawie to kolejny krok w strategii rozwoju sieci gastronomicznej Baltony.
– Ta inwestycja wpisuje się w nasze plany rozszerzenia obecności w kluczowych lokalizacjach. Lotnisko Chopina obsługuje ponad 20 milionów pasażerów rocznie, co daje nam możliwość dotarcia zarówno do polskich, jak i zagranicznych podróżnych – informują przedstawiciele Baltony.
Wśród marek gastronomicznych Baltony znajdują się restauracje oraz kawiarnie – Travel Chef oraz Cavarious , mające w swojej ofercie szeroki wybór dań obiadowych, kanapek i przekąsek, słodkich wypieków, a przede wszystkim kaw i napojów, serwowanych również w formule „to go”.

Nowa marka w portfolio Baltony
To jednak nie koniec nowości.
– Nasza nowa marka Pizza by Travel Chef właśnie wylądowała na Lotnisku Chopina. Świeże ciasto, najlepsze składniki i piec działający non-stop to nasza odpowiedź na potrzeby dynamicznego rynku travel retail – mówią przedstawiciele Baltony.
Baltona nieprzerwanie od prawie 80 lat jest obecna na rynku Duty Free. w tej chwili prowadzi sklepy ogólnodostępne i wolnocłowe oraz lokalne gastronomiczne na lotniskach w Polsce i Europie.
